Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Kryteria oceniania ucznia niepełnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim winny być uzgodnione przez ZESPÓŁ, który dla tego ucznia opracowuje Indywidualny Program...

PORADA PRAWNA

04 września 2017 Prawo oświatowe

Proszę o informacje jak oceniać ucznia z upośledzeniem w stopniu lekkim w szkole podstawowej i gimnazjum? Jak ustalić kryteria wymagań?

Kryteria oceniania ucznia niepełnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim winny być uzgodnione przez ZESPÓŁ, który dla tego ucznia opracowuje Indywidualny Program Edukacyjno- Terapeutyczny (IPET) – w części mówiącej o dostosowaniu wymagań edukacyjnych. Poza tym, kryteria te muszą być zgodne z Zasadami Szkolnego Oceniania, sformułowanymi np. tak: Proces oceniania uwzględnia indywidualne możliwości konkretnego ucznia, a także jego wysiłek, wkład pracy (pamiętajmy oceniamy konkretne dziecko, nie porównujmy go z innymi) - Przygotowujemy sprawdziany o mniejszym stopniu trudności, łatwiejsze zadania, z jednym poleceniem.

 

 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT