Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Moje pytanie dotyczy arkuszy ocen dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Uczniowie mają założone arkusze ocen przed zmianą wzorów gdzie nie ma podziału na 4 zakresy: funkcjonowanie osobiste i społeczne, zajęcia rozwijające komunikowanie się itd. Co należy w takiej sytuacji zrobić? Czy można zmienić kolejną stronę arkusza z nowego wzoru, czy uzupełniać na starym arkuszu (świadectwo jest wypisywane na nowych)?
Na podstawie § 53 ust. 7 pkt 2 i ust. 8 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 26 kwietnia 2018 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz.U. z 2018 r., poz. 939 ze zm.) w szkole podstawowej do dotychczasowego arkusza ocen należy dołączyć arkusze ocen na druku według wzoru odpowiednio nr 37 lub 46 określonego w załączniku nr 3 do rozporządzenia, przeznaczone dla uczniów z ww. niepełnosprawnościami, które będą razem stanowiły integralną całość.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Jak określić podstawę programową
w Bursie Międzyszkolnej/
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jesteśmy zespołem szkół w skład którego wchodzą: Liceum Ogólnokształcące, Szkoła Policealna i KKZ. Czy każda z osobnych szkół powinna mieć odrębny statut?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Uczeń powtarzający klasę pierwszą ze względów zdrowotnych otrzymał orzeczenie z poradni psychologiczno-pedagogicznej o nauczaniu indywidualnym. Ile godzin zajęć dydaktycznych nauczania indywidualnego w domu dyrektor powinien przydzielić takiemu uczniowi?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jakie uchwały i zarządzenia powinien wydawać dyrektor Bursy Międzyszkolnej(jednostka samorządowa, feryjna)? Bardzo proszę o wykaz takich dokumentów gdyż sprawuję stanowisko kierownika ds. nadzoru pedagogicznego.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy plan nadzoru pedagogicznego, który dyrektor przedstawia radzie, rada zatwierdza, opiniuje, czy tylko ma zostać z nim zapoznana?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe