Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Zasady korzystanie z kont poczty elektronicznej Onet Poczta wskazane są regulaminie wydanym przez Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02 – 672),...

PORADA PRAWNA

02 czerwca 2020 Inne

Jeśli dyrektor szkoły publicznej założy pracownikom pocztę służbową na "Onet" i ta poczta się psuje, to kto powinien zgłosić awarię do "Onet" - dyrektor czy pracownik? Jak w takiej sytuacji powinien zachować się nauczyciel?

Zasady korzystanie z kont poczty elektronicznej Onet Poczta wskazane są regulaminie wydanym przez Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02 – 672), ul. Domaniewska 49. W ramach usług świadczonych przez Ringier Axel Springer w zakresie opisanym w regulaminie oferowane są konta poczty elektronicznej odpłatne oraz ze zniesionymi opłatami tzw. bezpłatne. W zależności od tego z jakich kont korzystają nauczyciele, rożnie może być ukształtowane prawo użytkowników do zgłaszania awarii i reklamacji.
W sytuacji, gdy nauczyciele korzystają z kont udostępnionych przez szkołę należy ustalić czy są konta płatne czy też bezpłatne. Jeżeli są to konta płatne to zasady na jakich użytkownicy mogą z nich korzystać wskazane są przede wszystkim w umowie.
Jeżeli nauczyciele wykorzystują konta bezpłatne, to zgodnie § 9 regulaminu każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem usługi, tj. poczty. Reklamację należy składać drogą elektroniczną na adres: poczta@grupaonet.pl lub listownie na adres: Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o., ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków, a termin jej rozpatrzenia to 14 dni.
Istotną kwestią jest tu określenie tego kim jest użytkownik poczty. Wedle zapisów regulaminu jest to osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która prawidłowo wypełniła formularz zamówienia Usługi (poczty) na stronie internetowej Onet Poczty i zaakceptowała postanowienia regulaminu. W sytuacji, gdy jest to pracownik szkoły upoważniony przez dyrektora, który zakładał konta dla wszystkich nauczycieli, uznać należy, że użytkownikiem będzie ten konkretny nauczyciel i on w pierwszej kolejności powinien zgłosić reklamację do serwisu Onet.
 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2022 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT