Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne Korzystanie z pomocy psychologiczno – pedagogicznej jest dobrowolne, a w związku z tym można zwrócić się z zapytaniem do rodzica, czy rezygnuje z którychś lub wszystkich...

PORADA PRAWNA

06 lipca 2018 Inne

Co zrobić w sytuacji kiedy uczeń wynika z opinii, że powinien być objęty pomocą psychologiczno-pedagogiczną. We wrześniu rodzic akceptuje zaproponowane formy pomocy, a uczeń za zgodą rodzica nie uczestniczy w proponowanych zajęciach: korekcyjno-komenasacyjnych czy dydaktyzno-wyrównawczych.

Korzystanie z pomocy psychologiczno – pedagogicznej jest dobrowolne, a w związku z tym można zwrócić się z zapytaniem do rodzica, czy rezygnuje z którychś lub wszystkich zaproponowanych form pomocy dla ucznia, na które wcześniej wyraził zgodę - § 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach, Dz.U. z 2017 r., poz. 1591. 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT