Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Witam, chciałam zapytać, czy w państwa propozycji arkusza organizacyjnego szkoły podstawowej z oddziałami gimnazjum na kolejny rok, jest prawidłowo wpisana liczba godzin biologii w klasie VII jako 1. Czy nie powinno być 2. Czy w przypadku, jeśli nie ma u nas klas gimnazjalnych ten arkusz jest dobry dla nas, oczywiście po odrzuceniu klas II i III gim. Czy liczba godzin będzie taka sama? Dziękuję za szybką odpowiedź.
1) liczba godzin biologii w klasie VII wynosi 2 - rozporządzenie z dnia 28 marca 2017r. w sprawie ramowych planów nauczania ( Dz.U. z 2017r. poz.703);
2) przedstawiona propozycja odpowiada wymaganiom arkusza dla szkoły podstawowej i można ją wykorzystać dla swoich potrzeb. Proszę jednakże pamiętać, że liczba godzin w klasie V i VI musi odpowiadać liczbie godzin, jaka została zaplanowana w planach nauczania dla tych oddziałów w trzyletnim okresie nauczania ( kl.IV - VI) na podstawie przepisów rozporządzenia w sprawie ramowych planów nauczania z 2012r. W przykładzie posłużono się planem nauczania konkretnej szkoły.
Arkusz organizacji szkoły podstawowej z oddziałami gimnazjum na rok szkolny 2017/2018
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Proszę o procedury dotyczące pobytu dzieci w ogrodzie przedszkolnym.
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Czy procedury np.postępowania w razie wypadku czy też inne powinny być wprowadzane zarządzeniem dyrektora? I czy pod każdym takim zarządzeniem powinni podpisać się nauczyciele?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o wzór aktualnego statutu przedszkola
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Wobec jednego z uczniów miał miejsce incydent (uderzenie pudełkiem śniadaniowym w głowę). Nauczyciele i dyrektor podjęli szybkie kroki. Rodzice ucznia poszkodowanego żądają podania im informacji o tym, w jaki sposób ten drugi został ukarany, jakie poniósł konsekwencje. Czy szkoła musi to zrobić? Uczeń, który podniósł rękę na kolegę został sprowokowany. Jeszcze w ubiegłym roku miał orzeczenie o spektrum autyzmu. Od tego roku - jedynie opinię o SLI. Praca z nim wygląda inaczej, niż z uczniami bez problemów. Czy konieczne jest podawanie informacji o karze?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o pomoc w związku z dokumentacją i organizacją kształcenia ucznia z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym, który uczęszcza do klasy integracyjnej w szkole ogólnodostępnej. Jak powinna wyglądać dokumentacja dla takiego ucznia? (oprócz IPET i WOPFU) co powinno znaleźć się w IPET?
Prawo wewnątrzszkolne (regulaminy, procedury) Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe