Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Proszę o podanie informacji na temat przeprowadzenia zebrania Rady pedagogicznej w związku z zakończeniem ewaluacji. Obecni będą ewaluatorzy oraz przedstawiciel organu prowadzącego.
Zebranie rady pedagogicznej odbywa się na podstawie rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym i ma na celu podsumowanie oraz przedstawienie wyników ewaluacji, w tym określenie poziomu spełniania przez szkołę poszczególnych wymagań. Jest prowadzone przez ewaluatorów wg ich porządku. Zespół lub osoba, którzy przeprowadzają ewaluację zewnętrzną, przed sporządzeniem raportu, przedstawiają zebrane wyniki i wstępne wnioski z ewaluacji na zebraniu rady pedagogicznej. Zespół lub osoba, którzy przeprowadzają ewaluację zewnętrzną, sporządzają raport z przeprowadzonej ewaluacji zawierający: 1) wyniki ewaluacji; 2) wskazanie poziomów spełniania wymagań.Organ sprawujący nadzór pedagogiczny przekazuje dyrektorowi szkoły (oraz organowi prowadzącemu) raport. Dniem zakończenia ewaluacji zewnętrznej jest dzień przekazania raportu dyrektorowi szkoły, w której przeprowadzono ewaluację zewnętrzną, oraz organowi prowadzącemu szkołę.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (ze zm.).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy IPET-y w gimnazjum można tylko zmodyfikować, czy trzeba napisać nowe, by były ważne od 1 października 2017 r.?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jaką podstawę prawną należy podać w uchwale przy powołaniu wicedyrektora?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jaka jest podstawa prawna do zatwierdzenia programów nauczania oraz szkolnego zestawu podręczników (w szkole podstawowej)?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Pod koniec roku kalendarzowego 2014 rodzice ucznia dostarczyli orzeczenie do kształcenia specjalnego z uwagi na upośledzenie w stopniu lekkim. Uczeń z racji orzeczenia ma dodatkowe 2 godziny zajęć rewalidacyjnych. W szkole obecnie nie ma nauczyciela, który mógłby takie zajęcia prowadzić. Czy takiego ucznia można dołączyć do innego ucznia o takim samym upośledzeniu i z tej samej klasy? Czy takie zajęcia można prowadzić w ramach godziny 42 KN?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy indywidualną teczkę ucznia należy prowadzić dla każdego ucznia objętego pomocą psych.-pedag.? Tzn. czy również np. dla ucznia uczestniczącego w zajęciach dydaktyczno-wyrównawczych, czy tylko dla uczniów z orzeczeniem?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe