Proszę określić typ placówki, którą Państwo zarządzacie a dokumentacja i treści dla niej będą widoczne jako pierwsze. Szkoła Przedszkole

Dokumentacja dyrektora

SZKOLENIA WIDEO

NIEZBĘDNIK PRAWNY


Nadzor-pedagogiczny.pl Porady prawne W przypadku likwidacji szkoły podstawowej, pracownikom powinny zostać wystawione świadectwa pracy. Jeżeli pracownikowi nie wydano świadectwa pracy, powinien wystąpić do...

PORADA PRAWNA

31 marca 2015 Kadry

Pracownik odchodzi na emeryturę z dniem 1 kwietnia 2015. Pracuje od 1999 roku (rok w szkole podstawowej- nie istnieje, do dnia dzisiejszego gimnazjum ). Obie placówki były w tym samym budynku, pod innymi numerami NIP. Ze szkoły podstawowej brak świadectwa pracy. Jak wystawić świadectwo pracy? Jedno, czy na obie szkoły oddzielnie i kto ma podpisać z podstawówki jeżeli byłoby oddzielnie? Szkoła podstawowa już nie istnieje w wykazie szkół.

W przypadku likwidacji szkoły podstawowej, pracownikom powinny zostać wystawione świadectwa pracy. Jeżeli pracownikowi nie wydano świadectwa pracy, powinien wystąpić do organu prowadzącego ówczesną szkołę o wystawienie dokumentu. Dokumentacja zlikwidowanej szkoły powinna być w posiadaniu właśnie organu prowadzącego, zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy o systemie oświaty.

 

 

Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom​.

Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.


Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.

PODOBNE PROBLEMY

Zamów bezpłatny biuletyn informacyjny. Śledź na bieżąco:
  • Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
  • Porady i opinie ekspertów.
  • Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
  • Bieżące informacje prasowe





Copyright 2024 Forum Media Polska sp. z.o.o | Redesign: Duind.com

ZAWARTOŚĆ

KONTAKT