Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Od listopada br. uczniowie technikum żywienia i usług gastronomicznych w ramach pracowni gastronomicznej realizowanej jako przedmiot zawodowy praktyczny będą przygotowywali posiłki (zgodnie z podstawą programową),a następnie na przerwie lunchowej odsprzedawali je kolegom ze szkoły w szkolnym bistro. Czy w w/w przypadku kiedy posiłki są sporządzane w oparciu o podstawę programową musimy zastosować przepisy Ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia?
Uczniowie nie mogą sprzedawać w szkolnym bistro produktów, które mają składniki lub zostały przygotowane w sposób sprzeczny z działem IIA ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., poz. 35) oraz załącznikami do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015 r., poz. 1256).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Niepubliczna Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna rozpoczyna swoją działalność od 01 września 2016 r. Czy na swoją działalność może otrzymać dotację oświatową? Jeśli tak to na jaką działalność (wydawanie orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego, wczesne wspomaganie rozwoju dziecka) i od kiedy można się o nią ubiegać?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy uczniowi, któremu za I semestr wystawiono ocenę z zajęć w-f, a na cały drugi semestr ma zwolnienie lekarskie, wystawiamy ocenę końcoworoczną czy piszemy - zwolniony?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Pytanie dotyczy zajęć z wychowania fizycznego w liceum ogólnokształcącym. Czy istnieje możliwość łączenia klas na różnych poziomach tzn. I, II, III. Nadmieniam, że jest to łącznie 20 osób. Czy zajęcia mogą odbywać się jedynie na sali gimnastycznej ( jedyna forma wych-fiz)?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy można polączyć oddzial zerowy z klasą pierwszą?Jak zaplanować godziny , przy różnym obowiązującym wymiarze godzin?Czy nauczyciel powinien opracować jeden program? W związku z polączeniem klas nauczyciel dyplomowny zostanie przeniesiony do innej szkoly na terenie tej samej gminy. Czy w takiej sytuacji należy się mu odprawa?Czy należy rozwiązać z nim stosunek pracy,jakich formalności należy dopelnić?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy oprócz liczby oddziałów, wyznacznikiem może być liczba uczniów w szkole do utworzenia obowiązującego pensum dydaktycznego dla dyrektora?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe