Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Jak długo trwają zajęcia, czy może 60 minut?
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
§ 13. 1. Godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych trwa 45 minut, a godzina zajęć specjalistycznych — 60 minut.
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne zalicza się do specjalistycznych, zatem powinny trwać 60 min.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy w związku z przedłużonym terminem zamknięcia szkół do świąt wielkanocnych uczymy zdalnie zachowując przerwę świąteczną w szkole czy do Wielkiego Piątku?
Komunikaty MEN, CKE Przeczytaj odpowiedź
- Jeżeli uczeń zmienia miejsce zamieszkania i przychodzi do nowej szkoły w drugim półroczu (luty), a jest to uczeń klasy trzeciej gimnazjum to jakie działania należy podjąć względem egzaminu gimnazjalnego?
Komunikaty MEN, CKE Przeczytaj odpowiedź
- Czy 2 godz. z art.42 KN można przydzielić na realizację dodatkowego języka obcego w klasie 4.szkoły podstawowej, włączyć do szkolnego planu nauczania, oceniać i klasyfikować,by wpisać na świadectwie szkolnym jako przedmiot nadobowiązkowy. Dotychczas realizowany był w ten sposób dodatkowy język obcy z godzin dyrektorskich, obecnie brakuje mi godzin,rodzice oczekują,że będzie oceniony i wpisany na świadectwie.
- Jakie druki arkuszy ocen i legitymacji trzeba stosować w roku szkolnym 2018/2019 w dotychczasowym trzyletnim LO?
Komunikaty MEN, CKE Przeczytaj odpowiedź
- Jestem dyrektorem szkoły dla dorosłych, w tym roku szkolnym zadeklarowało się do zdawania matury 18 słuchaczy i 4 poprawkowiczów. Moje pytanie, czy mogę ich wszystkich przekierować na maturę do sąsiedniej placówki, która znajduje się 10m od mojej szkoły. Zaznaczam, że nauczyciele zatrudnieni w mojej placówce pracują w innych szkołach i dlatego mam problemy z powołaniem komisji egzaminacyjnej.
Komunikaty MEN, CKE Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe