Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Wizyta Minister Edukacji Narodowej na Podkarpaciu – rozmowy o finansowaniu edukacji
– Każda szkoła w kraju musi mieć takie same warunki i możliwości dbania o ucznia – powiedział w środę szefowa MEN.
Minister Anna Zalewska w Kolbuszowej (woj. podkarpackie) rozmawiała na temat wdrażania reformy edukacji z samorządowcami, w tym m.in. wójtami powiatów kolbuszowskiego, mieleckiego, ropczycko-sędziszowskiego, niżańskiego oraz dyrektorami szkół. Dyskutowano między innymi o tym, jak powinna wyglądać szkoła po wprowadzeniu zmian.
– Na spotkaniu rozmawialiśmy o małej szkole i o tym, w jaki sposób powinna być ona zdefiniowana. Wiemy, że taka szkoła to nie tylko centrum edukacyjne, ale cywilizacyjne. To właśnie tam powinno być miejsce do uczenia się przez całe życie – powiedziała Minister Anna Zalewska.
Szefowa MEN podkreśliła, że jeszcze dwa miesiące potrwa dyskusja o nowym modelu subwencji oświatowej. Zapowiedziała także, że jednym z pomysłów jest uzależnienie jej od zamożności danej gminy. Dodała, że sytuacja każdej szkoły jest różna, w zależności od regionu, w którym się ona znajduje.
– W centrum tej dyskusji i naszych rozważań jest mała szkoła i jednozmianowość. Jesteśmy jednym z nielicznych państw, w którym w ogóle jest mowa o dwuzmianowości – powiedziała szefowa MEN. – Chcemy, żeby niż demograficzny był inspiracją. Dlatego konieczna jest rozmowa z samorządowcami, aby pokazali oni w jaki sposób powinna być finansowana oświata – dodała.
Więcej informacji na temat rozmów dotyczących finansowania zadań oświatowych.
Podczas wizyty na Podkarpaciu minister Anna Zalewska odwiedziła Szkołę Podstawową w Weryni, spotkała się tam z uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Ostatnim punktem wizyty szefowej MEN w tym regionie było spotkanie w Łańcucie. Anna Zalewska spotkała się tam z samorządowcami i dyrektorami szkół.
Data: 2017/02/16
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe