Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Świąteczne spotkanie w Zespole Szkół nr 71 w Warszawie z udziałem szefowej MEN
W środę z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, Anna Zalewska Minister Edukacji Narodowej odwiedziła Zespół Szkół Integracyjnych nr 71 im. Edmunda Bojanowskiego na warszawskiej Woli.
Szefowej MEN towarzyszył Święty Mikołaj, który dla każdego ucznia przywiózł słodki upominek.
Podczas spotkania z uczniami i nauczycielami wspólnie śpiewano kolędy i składano sobie życzenia. Najmłodsi uczniowie przygotowali także krótki występ artystyczny, nawiązujący do świątecznej atmosfery.
Dodatkowo w ramach wizyty w szkole zorganizowano spotkanie z kadrą pedagogiczną. Minister Anna Zalewska rozmawiała z nauczycielami na temat zmian w systemie edukacji ze szczególnym uwzględnieniem kwestii dotyczących uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Dyrekcji szkoły i całej społeczności szkolnej dziękujemy za mile spędzone chwile.
W skład ZS nr 71 wchodzi Szkoła Podstawowa Integracyjna Nr 317 oraz Gimnazjum Integracyjne Nr 52. Do szkoły uczęszcza obecnie 335 uczniów. Budynek szkoły przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Od początku istnienia szkoła stała się liderem promującym idee kształcenia i wychowania dostosowujące wymagania programowe do indywidualnych możliwości uczniów m.in. przez organizowanie lekcji otwartych dla dyrektorów, nauczycieli z placówek z całej Polski. Szkoła otwarta jest również na wykorzystywanie nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych w edukacji oraz szeroką współpracę zarówno ze społecznością lokalną jak i organizacjami zrzeszającymi osoby niepełnosprawne.
Wychodząc naprzeciw potrzebom edukacyjnym dzieci szkoła uczestniczyła w kilku programach finansowanych ze środków europejskich. Dla uczniów zdolnych opracowywane i realizowane są przez nauczycieli indywidualne programy nauczania. Niektórzy uczniowie oprócz wsparcia pedagoga specjalnego korzystają z pomocy osobistego asystenta. Jeśli problemy rozwojowe uniemożliwiają naukę w klasie, objęci są oni nauczaniem indywidualnym na terenie szkoły, co umożliwia uczestniczenie w życiu społecznym klasy i szkoły.
Według rodziców, pomimo tego, że szkoła jest stosunkowo mała jest w niej bardzo bezpiecznie, a nauka odbywa się w atmosferze życzliwości, akceptacji i wzajemnego zrozumienia.
Data: 2016/12/21
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe