Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Sukces uczniów z Tarnowa w Międzynarodowym Konkursie International Cyberfair
Uczniowie z V Liceum Ogólnokształcącego im. Janusza Korczaka w Tarnowie otrzymali platynową nagrodę w Międzynarodowym Konkursie International Cyberfair za projekt „Permeation-Przenikanie”, który zrealizowali w ramach programu „Przywróćmy pamięć” (Bring Memory Back).
Do tegorocznego konkursu zgłoszono szkoły ze 115 krajów świata. Nagrody – platynowe, złote, srebrne i brązowe – były przyznawane w 8 kategoriach. W ocenie projektów brano pod uwagę m.in.: oddziaływanie projektu na społeczność lokalną i stopnień wykorzystania narzędzi cyfrowych. Zwycięska praca uczniów z Tarnowa została nagrodzona w kategorii „Community Groups and Special Populations” – „Społeczności i niezwykłe grupy ludzi”.
Projekt „Permeation-Przenikanie” przygotowany przez V Liceum Ogólnokształcące, we współpracy z izraelską szkołą Harel High School, był poświęcony społeczności tarnowskich Żydów. Uczniowie, chcąc przybliżyć pamięć o dawnych mieszkańcach miastach, opracowali wystawę multimedialną, stronę internetową oraz aplikację mobilną.
Jednym z efektów projektu była także ekspozycja zaprezentowana w Tarnowskim Centrum Kultury i Harel High School, na której przedstawiono archiwalne fotografie społeczności żydowskiej Tarnowa na tle zdjęć wykonanych współcześnie w tych samych miejscach.
Projekt koordynowali nauczyciele ze współpracujących ze sobą szkół – Marcin Zaród i Mira Shweky oraz dyrektor TCK Tomasz Kapturkiewicz.
Nagrodzonym uczniom serdecznie gratulujemy.
Życzymy, aby kolejny przygotowany przez nich projekt, zatytułowany „Threads of Life”, również zakończył się sukcesem.
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Data: 2017/06/28
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe