Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Projekt „I Ty zostaniesz Olimpijczykiem” – finał z udziałem wiceministra edukacji
Maciej Kopeć Podsekretarz Stanu w MEN w sobotę, 30 września br. uczestniczył w finale projektu edukacyjnego „I Ty zostaniesz Olimpijczykiem”.
Sobotni finał to efekt dwutygodniowych warsztatów dla gimnazjalistów pochodzących z małych miejscowości na terenie całej Polski. Szkolenia zorganizowano na Wydziale Chemii Uniwersytetu Warszawskiego, pod patronatem Polskiego Towarzystwa Chemicznego. W programie, współfinansowanym ze środków otrzymanych od Ministra Edukacji Narodowej, wzięło udział 80 gimnazjalistów z 20 szkół, wykazujących szczególne uzdolnienia w zakresie chemii.
Celem projektu było przede wszystkim zwiększenie zainteresowania młodzieży chemią już na poziomie szkoły gimnazjalnej. Skutkować powinno to większą liczbą chętnych do startu w Olimpiadzie Chemicznej, a następnie do studiowania chemii. Dotychczas w programie udział wzięli uczniowie z 56 szkół z miejscowości do 5 tys. mieszkańców.
W swoim wystąpieniu wiceminister edukacji podziękował organizatorom wydarzenia za zaangażowanie w realizację programu. Słowa uznania skierował także do nauczycieli i wychowawców opiekujących się uczniami. Wiceminister Maciej Kopeć podkreślił, że wspieranie uczniów zdolnych jest jednym z najważniejszych zadań realizowanych przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Tegoroczna edycja składała się z 24 godzin lekcyjnych zajęć laboratoryjnych z chemii nieorganicznej, analitycznej (jakościowej i ilościowej) oraz organicznej, a także z 8 godzin lekcyjnych ćwiczeń rachunkowych, 6 godzin lekcyjnych zajęć warsztatowych z psychologii i gier dydaktycznych. Uczestnicy spotkali się także ze studentami, którzy byli laureatami Olimpiady Chemicznej i z sukcesem reprezentowali Polskę na Międzynarodowych Olimpiadach Chemicznych. Uczniowie mieli również okazję zwiedzić Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie i wybrali się na spacer po warszawskiej starówce.
Podczas sobotniego finału odbył się również mecz chemiczny, w którym udział wzięli uczniowie ze szkół w Buczku, Opolu Lubelskim, Nadarzynie i Bartnikach. Uczniowie ze szkoły z Nadarzyna pokonali w nim młodzież z Buczka.
Data: 2017/10/02
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe