Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Powstała cyfrowa mapa szkół z dostępem do Internetu
Ministerstwo Cyfryzacji przygotowało cyfrową mapę zawierającą informację, w jaki sposób placówki oświatowe w Polsce korzystają z dostępu do szerokopasmowego Internetu.
Przygotowane narzędzie powstało w ramach przygotowań do drugiego konkursu z osi 1 Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. W ramach tego narzędzia dokonana została geolokalizacja poszczególnych placówek oświatowych na terenie Polski. Dane te zostały ponadto uzupełnione informacjami z Systemu Informacji Oświatowej prowadzonego przez Ministra Edukacji Narodowej.
Wszystko to zostało zaprezentowane na mapie cyfrowej.
Placówki oświatowe podzielone zostały na trzy kategorie:
1.Placówki w zasięgu sieci o prędkościach wyższych niż 100 Mb/s (niebieskie kropki),
2.Placówki w zasięgu sieci o prędkościach niższych niż 100 Mb/s, których podłączenie zadeklarowali przedsiębiorcy z własnych środków po przeprowadzeniu konsultacji rynkowych ogłoszonych przez Ministra Cyfryzacji (zielone kropki),
3.Placówki w zasięgu sieci o prędkościach niższych niż 100 Mb/s, do podłączenia których zobowiązani będą przedsiębiorcy uzyskujący środki pomocowe w ramach drugiego konkursu z osi 1 POPC (czerwone kropki).
Liczba czerwonych kropek wyznacza skalę interwencji niezbędnej do wykonania przez Państwo, dla potrzeb zapewnienia wszystkim uczniom polskich szkół, możliwości korzystania z szerokopasmowego Internetu.
Tworząc to narzędzie, Ministerstwo Cyfryzacji skorzystało z trzech grup danych:
1.informacje o usługach, z których korzystają szkoły, pozyskane na podstawie ankiety przeprowadzonej w szkołach (ankietę wypełniło ponad 27 tysięcy szkół spośród 30 tysięcy placówek oświatowych działających na terenie Polski, które kształcą dzieci i młodzież w wieku od 6 do 19 lat),
2.informacje o usługach świadczonych przez przedsiębiorców w poszczególnych punktach adresowych, w których zlokalizowane są szkoły, pozyskane z Systemu Informacji o Infrastrukturze Szerokopasmowej na podstawie danych raportowanych przez przedsiębiorców,
3.informacje o zasięgach sieci przedsiębiorców w poszczególnych punktach adresowych, w których zlokalizowane są szkoły, pozyskane z Systemu Informacji o Infrastrukturze Szerokopasmowej na podstawie danych raportowanych przez przedsiębiorców.
Jeśli w bazie danych zauważą Państwo nieścisłościach w podanych informacjach (szczególnie dotyczących kwalifikowania szkół jako znajdujących się bądź nie znajdujących się w zasięgu sieci > 100 mb/s) prosimy o przesłanie w tej sprawie zgłoszenia na adres e-mail: szkoly@mc.gov.pl
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Data: 2016/09/12
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe