Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Olimpiada chemiczna w Tajlandii – polscy uczniowie z medalami
Polscy uczniowie na 49. Międzynarodowej Olimpiadzie Chemicznej (IchO) w Nakhon Pathom w Tajlandii zdobyli cztery medale – trzy srebrne i jeden brązowy.
Polskę w Nakon Pathon reprezentowało czterech uczniów. Srebrny medal zdobył Jakub Narodowiec z XXI Liceum Ogólnokształcącego w Lublinie, Daniel Maksymilian Golec z V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie oraz Michał Pychtin z XIII Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie. Brązowy medal do kraju przywiezie z kolei Wojciech Jan Jankowski z III Liceum Ogólnokształcącego w Gdyni.
Międzynarodowa Olimpiada Chemiczna (IChO) jest jedną z międzynarodowych olimpiad naukowych. Pierwsze zawody odbyły się w 1968 z inicjatywy Czechosłowacji, Polski i Węgier. Olimpiada ta miała miejsce w Polsce już trzykrotnie: w 1969 w Katowicach, 1978 – w Toruniu oraz w 1991 w Łodzi. Obecnie na międzynarodową olimpiadę chemiczną każdy kraj może delegować maksymalnie czworo uczestników oraz dwoje opiekunów.
W Polsce kwalifikacje odbywają się za pośrednictwem krajowej olimpiady chemicznej. Do reprezentacji automatycznie kwalifikuje się zdobywca pierwszego miejsca konkursu krajowego oraz trzej uczestnicy, którzy uzyskają największą liczbę punktów. Każda z olimpiad składa się z dwóch części – teoretycznej i eksperymentalnej.
Podczas sprawdzania testów i obrad jury młodzież uczestniczy w wielu imprezach kulturalnych, turystycznych i rozrywkowych. Mają one służyć poznaniu przyrody i kultury odwiedzanego kraju, a przede wszystkim wzajemnej integracji. Udział w tym prestiżowym konkursie jest dla każdego uczestnika niezapomnianym przeżyciem i wyróżnieniem.
Międzynarodowe Olimpiady Przedmiotowe to coroczne konkursy z różnych dziedzin nauki, w których udział biorą uczniowie z całego świata. Ich celem jest promowanie nauki, a udział w nich daje możliwość potwierdzenia swoich umiejętności i zdobycia najważniejszych edukacyjnych wyróżnień.
Wszystkim finalistom serdecznie gratulujemy, a uczestnikom kolejnych olimpiad życzmy powodzenia!
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Data: 2017/07/17
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe