Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Jak poradzili sobie na tegorocznym sprawdzianie szóstoklasiści urodzeni w 2002 r. i 2003 r.? Prezentacja wyników.
Szóstoklasiści, którzy poszli do szkoły w wieku sześciu lat, doskonale poradzili sobie z tegorocznym sprawdzianem. Z informacji Centralnej Komisji Egzaminacyjnej wynika, że większość z nich osiągnęła lepsze wyniki od starszych uczniów.
– Wynik młodszych uczniów był dla nas przyjemną niespodzianką – mówi Joanna Kluzik-Rostkowska, szefowa MEN. – Ze wszystkich przedmiotów wypadli lepiej niż ci starsi. Gratulujemy. Zdajemy sobie sprawę, że nie możemy wyciągać daleko posuniętych wniosków. Wiemy, że to tylko te dzieci, które rodzice wysłali do szkoły dobrowolnie – dodaje szefowa MEN.
Szóstoklasiści, którzy urodzili się w 2003 r. na sprawdzianie z języka polskiego uzyskali wynik wyższy średnio o 4 punkty procentowe od swoich kolegów, którzy naukę w szkole podstawowej rozpoczęli w wieku siedmiu lat. Z matematyki mieli lepszy wynik o 7 punktów procentowych, a z języka angielskiego zdali lepiej o 5 punktów procentowych.
Informacja CKE o wynikach sprawdzianu uczniów urodzonych w 2002 r. i 2003 r.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Składał się z dwóch części. Obie części były przeprowadzone w formie pisemnej. Część pierwsza zawierała zadania z języka polskiego i matematyki. Część druga – zadania z języka obcego nowożytnego.
Do pierwszej części egzaminu przystąpiło 344 749 uczniów. 326 080 szóstoklasistów przystąpiło do sprawdzianu z języka angielskiego (94,6%), 17 998 przystąpiło do sprawdzianu z języka niemieckiego (5,2%), 501 przystąpiło do sprawdzianu z języka francuskiego, hiszpańskiego albo rosyjskiego (0,2%).
Więcej informacji o wstępnych wynikach sprawdzianu znajduje się na stronie cke.edu.pl.
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Data: 2015/06/10
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe