Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Cyberbezpieczne gry na Dzień Dziecka
Z okazji Dnia Dziecka zespół projektu Cyfrowobezpieczni.pl przygotował specjalne gry, które z całą pewnością spodobają się wszystkim miłośnikom wirtualnej rywalizacji. Łączy je jedno – wszystkie dotyczą tematyki bezpieczeństwa cyfrowego i promują wiedzę w tym zakresie.
Zachęcamy do ściągnięcia aplikacji na telefony komórkowe z Biblioteki materiałów.
Cyberclash to gra w formie quizu skierowana do najmłodszych. Zawiera pytania dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego oraz wiedzy o komputerach. Do każdego pytania dołączone są cztery odpowiedzi, z pośród których należy wybrać poprawną. W grze odwiedzimy dwadzieścia światów, każdy z nich składa się z 11 pytań w tym z jednego obrazkowego.
Defendix skierowana jest do uczniów nieco starszych. Podobnie jednak jak Cyber Clash, sprawdza ona poziom wiedzy o bezpieczeństwie internetowym. Uczestnik gry ma do dyspozycji 20 poziomów, które odblokowuje stopniowo w miarę postępów w grze. Każde z zadań posiada cztery lub pięć poprawnych odpowiedzi, które gracz musi odgadnąć i wpisać za pomocą klawiatury. Jeśli uczestnik nie jest w stanie odgadnąć poprawnego hasła, może wymienić wirtualne monety i odsłonić pojedyncze litery z hasła.
CyberNinja to quiz zapewniający bardzo dynamiczną rozgrywkę, a jego zasady przypominają popularnych Milionerów. W grze mamy tylko 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Nagradzane jest prawidłowe odpowiadanie na jak największą liczbę pytań. W pojedynczej rozgrywce dysponujemy trzema kołami ratunkowymi – pierwsze z nich pozwala nam pominąć pytanie, na które nie znamy odpowiedzi i bez konsekwencji przejść do kolejnego, jeśli jesteśmy pewni odpowiedzi na któreś z pytań możemy wykorzystać drugie „koło ratunkowe”, które podwoi zdobyte przez nas punkty.
Projekt Cyfrowobezpieczni.pl – Bezpieczna Szkoła Cyfrowa jest współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej w ramach zadania publicznego „Poprawa kompetencji pracowników szkoły, uczniów i ich rodziców w zakresie bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni oraz reagowania na zagrożenia”.
W ramach projektu wsparciem informacyjnym, edukacyjnym i doradczym objętych jest 2200 szkół podstawowych, gimnazjów, ponadgimnazjalnych i zawodowych, w tym 165 tys. uczniów, 220 tys. rodziców i 22 tys. nauczycieli.
Życzymy przyjemnej zabawy!
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Data: 2017/06/01
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe