Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Jak często powinno wykonywać się wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania dziecka z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wydanym ze względu na autyzm, które przebywa w przedszkolu niepublicznym?
Tę kwestię reguluje § 6. ust 9. rozporządzenia MEN z dnia 24 lipca 2015 r. w sprawie warunków organizowania kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym (Dz.U. z 7 sierpnia 2015 r. poz.1113), mówiący, że: Zespół, co najmniej dwa razy w roku szkolnym, dokonuje okresowej wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania dziecka, uwzględniając ocenę efektywności udzielanej mu pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej oraz, w miarę potrzeb, dokonuje modyfikacji programu (IPET).
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Potrzebny jest arkusz obserwacji lub kontroli pracy nauczyciela i zachowania uczniów przed rozpoczęciem lekcji, na przerwach oraz po zakończeniu lekcji. Czy to jest obserwacja czy kontrola ? Jak dokumentować jeżeli nauczyciel za późno przychodzi do szkoły?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Moje gimnazjum z dniem 1 września zostaje włączone do szkoły podstawowej. Jak powinna wyglądać ceremonia zakończenia roku szkolnego w gimnazjum? Co ze sztandarem? Na jakie elementy tego ważnego dnia zwrócić uwagę?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Jakie powinien prowadzić dokumenty dotyczące grupy nauczyciel przedszkola?
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- W jaki sposób mamy odnieść się do obliczenia liczby etatów specjalistów w tym pedagoga specjalnego? Jesteśmy placówką niepubliczną, prowadzimy 3 szkoły w których mamy różną liczbę uczniów w tym uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Szkoła podstawowa nr 1- 81 - suma wszystkich uczniów; szkoła podstawowa nr 2- 84- suma wszystkich uczniów; szkoła ponadpodstawowa nr 3 -147 - suma wszystkich uczniów. Prosimy o pomoc w wyliczeniu konkretnej liczby etatów specjalistów i w tym etatu pedagoga specjalnego.
pozdrawiam
Edyta Leszczyńska
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Czy rada pedagogiczna w związku ze swoją nową kompetencją wynikającą z art. 41 ust 1 pkt 6 w związku z art. 33 ustawy o systemie oświaty z dnia 07.09.1991 r. (ze zm.) oraz § 25 rozporządzenia MEN z dnia 13.08.2015 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego musi odnieść się do wszystkich wyników z nadzoru sprawowanego przez organ sprawujący nadzór pedagogiczny? Proszę również o podanie przykładowego zapisu, który należy zawrzeć w załączniku do w/w uchwały.
Nadzór pedagogiczny Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe