Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Witam, proszę o udostępnienie wzorów oświadczeń wymaganych do złożenia na konkurs na stanowisko dyrektora szkoły podstawowej. W ubiegłym roku udało mi się, w tym nie mogę znaleźć. Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź .
Dokumentacja związana z konkursem na dyrektora szkoły dostępna jest w zakładce Kadry w oświacie. Uaktualniona pojawi się do końca bieżącego tygodnia.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
-
Liczba stron w dokumencie: 2
-
Oświadczenie – brak skazania wyrokiem
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie – brak zakazu dysponowania środkami publicznymi
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie o dopełnieniu obowiązku
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie o niekaralności karą dyscyplinarną
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Oświadczenie, że nie toczy się postępowanie
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Uzasadnienie przystąpienia do konkursu na dyrektora
Liczba stron w dokumencie: 2 -
Wniosek o ocenę pracy dyrektora
Liczba stron w dokumencie: 1 -
Liczba stron w dokumencie: 1
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Czy dyrektor przedszkola, powołując się na § 12 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli (przedszkole funkcjonuje przez cały rok szkolny, z wyjątkiem przerw ustalonych przez organ prowadzący przedszkole, na wspólny wniosek dyrektora przedszkola i rady przedszkola, a w przypadku braku rady przedszkola – na wspólny wniosek dyrektora przedszkola i rady rodziców) może oprócz przerwy wakacyjnej ustalić inne wolne dni, np. 31 października (poniedziałek - dzień przed ustawowo wolnym wtorkiem 1 listopada)?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Staram się o doliczenie lat pracy w gospodarstwie rolnym rodziców do lat pracy w moim zakładzie pracy. Urząd Gminy odmówił wydania zaświadczenia z powodu braku dokumentów, nadmieniam, iż posiadam zeznanie dwóch świadków. Gospodarstwo rolne rodziców zostało mi zapisane i od 2002 roku jestem właścicielem tegoż gospodarstwa. Posiadam kwity potwierdzające wpłaty podatkowe za pole, ale tylko trzy lata, a staram się o doliczenie pięciu lat (kwity zgubiłam). Czy to znaczy, że nie można mi zaliczyć tych lat? Co jeszcze należy zrobić? Jaki dokument posiadać?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Proszę o wskazówkę, jak uzupełnić w arkuszu ocen rubrykę dotyczącą nieobecności. Mam na myśli wpis dotyczący klasyfikacji końcowej w klasie 6 szkoły podstawowej i w klasie 3 gimnazjum.
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Zespół szkół posiadał sztandar i imię nadane zgodnie z procedurami, który rada gminy rozwiązała i powstały dwie odrębne placówki (szkoła podstawowa i gimnazjum), obecna rada gminy postanowiła połączyć te placówki tak jak poprzednio w jeden zespół. Chcemy wrócić do nadanego poprzednio imienia, czy możemy napisać pismo do rady gminy o przywrócenie poprzedniego imienia? Jeżeli tak to co powinno zawierać w swojej treści?
Inne Przeczytaj odpowiedź
- W art 23 rozporządzenia o organizacji szkół nie ma informacji o opiniowaniu arkusza, jest to artykuł mówiący o wejściu w życie aktu z dniem 1 września 2017 r. Należy podkreślić, że usunięto obowiązek opiniowania prze radę pedagogiczną arkusza organizacji. Proszę napisać, jeśli się mylę. Sprawa jest ważna i pilna, bo już w poniedziałek mam zebranie Rady Pedagogicznej.
Inne Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe