Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Plany nadzoru pedagogicznego 2023/2024
- Wzory dokumentów kontrolnych 2023/2024
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego 2022/2023
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
PORADA PRAWNA
Czy w roku szkolnym 2011/2012 dyrektor szkoły podstawowej na podstawie wskazań Rady pedagogicznej dostosowuje warunki i formy sprawdzianu do indywidualnych potrzeb ucznia. Czy jednak w dalszym ciągu o tym decyduje Poradnia P.P w swojej opinii
W roku szkolnym 2011/2012 sprawdzian przeprowadzany będzie na podstawie dotychczasowych przepisów. Dopiero od roku szkolnego 2012/2013 stosować należy znowelizowne przepisy Rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych.
podstawa prawna:
par. 5.1 i 2 Roporządzenia MEN z dnia 17 listopada 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych.
Jeśli napotkaliście Państwo na podobny problem i chcielibyście uzyskać indywidualną poradę ekspercką - prosimy o zadanie pytania ekspertom.
Jeśli chcecie Państwo w nieograniczonym stopniu korzystać z indywidualnych
porad prawnych dostosowanych do potrzeb placówki prosimy o wykupienie
abonamentu.
Gwarantujemy zgodność z obowiązującymi
przepisami prawa.
PODOBNE PROBLEMY
- Szkoła bierze udział w projekcie edukacyjnym finansowanym z funduszy marszałkowskich- dodatkowe, indywidualne zajęcia w ramach pomocy pedagogiczno-psychologicznej. Czy w związku z rozporządzeniem MEN o zawieszeniu zajęć edukacyjnych w formie stacjonarnej w szkole mogą odbywać się zajęcia w ramach projektu (indywidualnie)?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy te zapisy w statucie są zgodne z przepisami: 1. "„6” oznacza, że wiadomości ucznia wyraźnie wykraczają poza poziom osiągnięć edukacyjnych" i 2. "Prace pisemnie ucznia, dokumentację egzaminu klasyfikacyjnego, poprawkowego lub inną dokumentację dotycząca oceniania udostępnia się uczniowi i jego rodzicom do wglądu wyłącznie na terenie Szkoły".
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Rodzic przedstawił mi opinię o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka wydanej w 2016 r. Czy opinia jest ważna, jeżeli tak proszę o podanie podstawy prawnej?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy można skreślić z listy ucznia niepełnoletniego, który nie pojawił się w szkole od dwóch miesięcy, a rodzice nie usprawiedliwiają jego nieobecności?
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Czy dzieci zaliczane do obwodu danej szkoły, to dzieci zameldowane czy zamieszkałe w obwodzie, a może i te i te? Pozdrawiam
Prawo oświatowe Przeczytaj odpowiedź
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe