Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
Projekt OECD Edukacja 2030 z udziałem przedstawicieli MEN
W dniach 22-24 maja przedstawiciele Ministerstwa Edukacji Narodowej wzięli wzięło udział w spotkaniu Projektu OECD Edukacja 2030, organizowanym w Vancouver. Wydarzenie poświęcone było m.in. kwestiom związanym z analizą podstaw programowych, a także omawianiu wniosków płynących z badań OECD.
Celem projektu jest lepsze zobrazowanie i określenie długoterminowych wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się edukacja w rozwijaniu koncepcyjnej Ramy Nauczania 2030 (Learning Framework 2030).
Na zaproszenie OECD przedstawiciel Polski prowadził dyskusję z udziałem delegatów z Danii, Węgier, Japonii, Kanady, Australii, Estonii, dotyczącą tzw. zarządzania zmianą w kontekście opracowania i wdrażania podstaw programowych. Projekt Edukacja 2030 został uznany przez państwa wchodzące w skład Komitetu Polityki Edukacyjnej OECD za priorytetowy wśród wszystkich pozostałych aktywności tej organizacji.
Przedstawiciele OECD oraz członkowie grupy roboczej wyrazili duże zainteresowanie wdrażaniem nowych podstaw programowych w naszym kraju. Odnieśli się oni z uznaniem do rozwiązań przyjętych w edukacji informatycznej, w tym do wprowadzenia nauki programowania od klasy I szkoły podstawowej.
Projekt OECD Edukacja 2030 rozwija współpracę z krajami, liderami, sieciami szkół, nauczycielami, uczniami, a także partnerami społecznymi. Ma on na celu wsparcie interesariuszy w obszarze systemu edukacji w efektywnym wprowadzaniu reformy programowej. Projekt pozwala również na wymianę dobrych praktyk i analizę doświadczeń różnych krajów.
Data: 2019/05/28
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe