Dokumentacja dyrektora
Placówki oświatowe
Plany pracy
Kalendarz
Nadzór pedagogiczny
- Informacja o realizacji nadzoru pedagogicznego za rok poprzedni
- Plany nadzoru pedagogicznego 2024/2025
- Wzory dokumentów kontrolnych 2024/2025
- Sprawozdania z realizacji planu nadzoru pedagogicznego
Kontrola i wspomaganie
Zarządzanie placówką
- Aktualności i zmiany prawne
- Statuty, koncepcje pracy, uchwały
- Ochrona danych osobowych
- Procedury, regulaminy, wnioski
- Wypadki w placówkach, bezpieczeństwo
- Finanse i majątek
Zarządzanie kadrą
- Dokumentacja kadrowa
- Awans zawodowy
- Ocena pracy nauczyciela
- Działalność zespołów przedmiotowych i zadaniowych
- Konkurs na dyrektora
Kontrola zarządcza
- Kontrola zarządcza w pigułce
- Standardy grupy A
- Standardy grupy B
- Standardy grupy C
- Standardy grupy D
- Standardy grupy E
Dydaktyka
SZKOLENIA WIDEO
NIEZBĘDNIK PRAWNY
Komunikaty MEiN
E-ocenianie prac egzaminacyjnych z matematyki na egzaminie gimnazjalnym
Minister edukacji narodowej spotkała się w czwartek (9 lipca) z przedstawicielami okręgowych komisji egzaminacyjnych (OKE).
Rozmowy dotyczyły komisji, w których do oceniania zadań otwartych z matematyki na egzaminie gimnazjalnym wykorzystano narzędzia elektroniczne. W tegorocznej sesji egzaminacyjnej po raz pierwszy została zastosowana ta nowatorska metoda sprawdzania prac egzaminacyjnych w czterech okręgowych komisjach egzaminacyjnych (Jaworznie, Łodzi, Krakowie i Wrocławiu). Ogółem 744 egzaminatorów w ciągu tygodnia oceniło 501 287 zadań z matematyki, pracując przy komputerze w zaciszu swojego domu.
Wszystkie osoby zaangażowane w realizację tego przedsięwzięcia podkreślały niewątpliwe zalety tej metody w szczególności lepszą kontrolę jakości oceniania prac egzaminacyjnych ze względu na możliwość stałego monitorowania pracy egzaminatorów.
Data: 2015/07/09
- Komunikaty z Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty!
- Porady i opinie ekspertów.
- Nowe narzędzia dla dyrektorów placówek oświatowych.
- Bieżące informacje prasowe